دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

ورم پا و مچ پا ومباحث مربوطه

ورم پا و مچ پا ومباحث مربوطه

در قسمتهای سابق به ورم پا و مچ پا ومباحث مربوطه پرداختیم . علل گوناگونی بیان شد و نکات مربوط به آنها به بحث گذاشته شد .این مقالات درواقع خلاصه مطالب دکترهادی زاده است.(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری)
و اینک ادامه مطلب :

ورم پاومچ پادراثرلخته خون(ترومبوز)

در این مقاله به ادامه مطالب مربوط به ورم پا و مچ ناشی از ترومبوز (لخته خون) می‌پردازیم . در بسیاری از بیماران مبتلا به واریس پس از آن که لخته‌های ایجاد شده بهبودی یافتند ، عوارض مختلفی بر جای می‌ماند . یکی از این عوارض ایجاد ورم پا و ورم مچ پا می‌باشد . در حقیقت عوارض متعددی ممکن است پس از درمان لخته برای بیمار باقی بمانند.بیماران زیادی ازسراسرکشور(اصفهان،شیراز،چهارمحال وبختیاری،فارس،اصفهان،کردستان و…به دکترهادی زاده مراجعه می نمایند.
مجموع این بیماری‌ها را pts یا بیماری‌های پس از لخته می‌نامند . درمان این عوارض مشکل می باشند. بهتر است درمان به صورتی انجام شود که این عوارض ایجاد نشود .

پیشگیری ازبروزعوارض:

با توجه به این که همواره پیشگیری مقدم بر درمان می‌باشد بنابراین بهتر است درمان واریس در مراحل اول انجام گردد . مقصود از مراحل اول ، قبل از بروز عوارض می‌باشد . به عبارت دیگر چنانچه قبل از بروز لخته (ترومبوز) ناشی از واریس، واریس بیمار تحت کنترل قرار گیرد و درمان انجام شود ، از ایجاد لخته‌های خون جلوگیری می‌شود .
طبیعتا در این صورت ، عوارض بعدی مانند ورم پا و مچ پا ایجاد نخواهد شد و بیماران از این عوارض در امان خواهند ماند .

عوارض واریس

درزمینه عوارض واریس وعوارض ان به سایت بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری) مراجعه نمایید.

بهترین راه درماه واریس:

بهترین راه درمان برای واریس و بیماری‌های عروقی، استفاده از لیزر داخل عروقی وRF می‌باشد . اگرواریس باعث ایجاد لخته خون شود ، بایستی به دقت تحت درمان کامل قرار گیرد .در این صورت عوارض ناشی از واریس و اختلالات عروقی ایجاد نخواهد شد ‌. از جمله آن که تاکید فراوان بر استفاده از جوراب واریس می‌شود ‌.

جوراب واریس

جوراب واریس می‌تواند تا حدود زیادی به پیشگیری از ورم پا و ورم مچ پا کمک نماید .درهراستان، جوراب واریسهای خاصی، بیشتردردسترس است. بعنوان مثال دراصفهان، شیراز، کرمانشاه، چهارمحال وبختیاری و…جورابهای خاصی ممکنست طرفداران بیشتری داشته باشد.توجه به کیفیت جوراب واریس، بسیارمهم است. در صورتی که بیمار از جوراب واریس به موقع استفاده ننماید ، ممکن است مبتلا به نارسایی‌های شدید و ورم پا و مچ پا شود . در صورت بروز چنین عوارضی ، درمان پیچیده‌تر می‌شود. لذا بهتر است قبل از بروز چنین عوارضی درمان‌های لازم انجام پذیرد .
جهت اطلاعات بیشتربه سایت دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری) رجوع شود.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا