دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

نقش ازدیاد فشار خون درایجادآنژین قلبی

نقش ازدیاد فشار خون درایجاد آنژین قلبی

ازدیاد فشار خون از عوامل خطر یا ریسک فاکتورهای مهم قلبی است به اضافه امکان سکته مغزی را بیشتر نموده و عوارض دیگر نیز ایجاد می‌کند.

بنابراین در اشخاص بالغ لازم است که به طور مکرر این آزمایش ساده را هر بار که به هر علت نزد پزشک خانواده مراجعه می‌کنند از کنترل آن خودداری ننمایند.
اگر در طی ۲_۳ سال اخیر میزان فشار خون شما اندازه گیری نشده است باید برای تعیین میزان آن وقت بگذارید و از کنترل این آزمایش ساده نباید غفلت نمود بلکه آن را باید در ردیف عوامل موثر حمله قلبی به حساب آورد.

خوشبختانه داروهای جدید برای فشارخون وجود دارد که عوارض زیادی نداشته و بسیار موثر است.
با تعیین میزان فشار خون می دانیم که آیا در سطح آن کافی بوده. یا احتیاج به درمان دارد در صورتی که میزان آن در وضع سرحدی باشد صلاح است. که آزمایش را تکرار کرده و اطمینان حاصل نمودکه فشارخون بدرستی کنترل شده است.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان. (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده
۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
عدد ۱۳۰ رابه سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰
ارسال یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا