دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

علل ورم پا و ورم مچ پا

علل ورم پا و ورم مچ پا

قسمت پنجم :درمقالات قبلی ، مطالب مختلفی در مورد علل ورم پا و ورم مچ پا پا بیان گردید . عنوان شد که همه‌ی موارد ورم پا و مچ پا مربوط به واریس نیست . یکی از دلایل مربوط به ورم ، ورم‌های دوره‌ای سیکلیک می‌باشد . برخی افراد اظهار میدارند که ورم پا دارند ، بدون این که واریس یا لنفادم داشته باشند. این بیماران عموما خانم‌ها هستند که در بعضی ساعات روز مبتلا به ورم پا می‌شوند.
این افرادممکنست واریس داشته یانداشته باشند و در بعضی ساعات روزمشکلی ندارند . این بیماران ، دارای ورم پا و مچ پا می‌باشند بدون آنکه مشکل مهمی در بدن ایشان وجود داشته باشد .اطلاعات کاملتردرسایت دکترهادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) دراختیارشماست.

توصیه ها:

به این بیماران توصیه می‌شود از مصرف نمک بیش از حد طبیعی خودداری نمایند . همچنین استراحت دادن به پاها و استفاده از جوراب واریس مناسب ، برای این افراد توصیه می‌شود . همچنین استفاده از ورزش‌های خاص که باعث فعالیت عمقی عضلات پا می‌شود می‌تواند به درمان کمک نماید . این بیماران بایستی دقت نمایند که چنانچه استفاده از دارو یا موادغذایی خاص ، باعث تشدید ورم پای آنها می‌شود ، از آن اجتناب نمایند .بسیاری ازاین بیماران توسط دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد) درمان شده اند.

جوراب واریس:

در مورد جوراب واریس مطالب فراوانی درسایت بهترین متخصص واریس اصفهان(بهترین متخصص واریس شهرکرد) دراختیارشماست.
درموردجوراب واریس بایستی دقت نمود که همواره از جوراب مناسب استفاده شود . چنانچه جوراب سایز مناسب نداشته باشد می‌تواند باعث تشدید جریان معکوس و بدتر شدن واریس شود . در صورتی که جوراب واریس به طور مناسب انتخاب شود ، می‌تواند باعث کمک به بهبود روند درمان شود . جوراب واریس مناسب برای هر نوع بیماری ، اندازه و فشار خاصی دارد . در بعضی از بیماری‌ها جوراب واریس با فشار کمتر و در برخی بیماری‌ها استفاده از جوراب واریس با فشار بالاتر مورد نیاز می‌باشد .
اطلاعات کاملتررادرمقاله بعدی پیگیری بفرمایید.
کلیک کنید
?????

?????

?????

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا