دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان های واریس

مطلب زیر از دکترهادی زاده

(09211016462_03132242165) درواقع ماحصل مقالات گوناگون ایشان.در رابطه با درمان های واریس(بعنوان بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) است. که به حضورشماعلاقمندان گرامی تقدیم می گردد.

هرنوع ورید سطحی ممکن است واریس شود. اما رگهای واریسی مهم در عمق پاهای شما هستند واین به این دلیل است که ایستادن و راه رفتن به صورت قائم باعث افزایش فشار در رگهای بدن درنواحی تحتانی بدن شما می شود.رگهای عنکبوتی یک واریته و خفیف واریس است که به خودی خود یک نگرانی ازنظرزیبایی محسوب می شوند. برای افراد دیگر واریس می تواند باعث درد و ناراحتی شود .بعضی اوقات واریس منجر به ایجاد مشکلات جدی تری میشود. علاوه بر مراجعه به پزشک متخصص واریس، مراقبت واریس مانند ورزش، بالا بردن پاها یا پوشیدن جوراب های فشرده سازی می تواند به شما در کاهش درد واریس کمک کند و ممکن است از بدتر شدن وضعیت جلوگیری کند.

انواع درمان واریس توسط دکتر محمود هادیزاده ، شامل لیزر واریس ، ار اف واریس ، چسب واریس و سایر روشهای درمان واریس که نیاز به جراحی و بیهوشی نیز ندارند ، در اختیار بیماران قرار دارد.
بیماران مختلف از سراسر کشور ، از سالها قبل گه بدنبال درمان واریس توسط بهترین متخصص واریس اصفهان. (بهترین متخصص واریس شهرکرد) (بهترین متخصص واریس کرمان) میباشند . با مراجعه به مرکز واریس اصفهان ، تحت درمان واریس با روشهای کاملا مطمئن و بدون بازگشت. که باعث درمان قطعی و کامل واریس میشوند.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا