دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمانهای مختلف واریس

درمانهای مختلف واریس

در درمان واریس، از روشهای گوناگونی می توان استفاده نمود.
این روشها، بسته به اینکه واریس، از چه نوعی است و واریس چه شدتی دارد، متفاوت است، درحقیقت لیزر ،اسکلروتراپی و سایر روشها، در درمان قطعی واریس و ضایعات عروقی قابل استفاده است .در این مقاله سعی بر معرفی اسکلروتراپی بعنوان یکی از روشهای درمانی واریس است. همانگونه که قبلا گفته شد

در درمان انواع واریس، روشهای درمانی گوناگونی بکار می روند که این درمانها، بسته به نوع و شدت واریس ،و شرایط بیمار ،متفاوت می باشند.

در واریسهای طنابی و بزرگ و پیچ خورده، لیزر داخل عروقی یا آ راف داخل عروقی و یا استفاده از چسبهای مخصوص، درمان اصلی و ایده آل می باشند.
در درمان واریسهای سیاه رنگ یا آبی یا قرمز رنگی که روی سطح پوست دیده می شوند و برجستگی زیادی ندارند و حالت رگه رگه و یا عنکبوتی شکل دارند،از اسکلروتراپی استفاده می شود.

 

اسکلروتراپی ، روشی است که درآن با استفاده از سرنگهای نازک و ظریف، داروی مخصوصی که مواد اسکلروزان نامیده می شوند، بداخل عروق واریسی تزریق می شوند که اینکار باعث درمان کامل و دائمی این نوع از واریسها ( واریس های سطحی نازک غیربرجسته) می شوند.
اسکلروتراپی ،نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و بصورت سرپایی انجام می شود. در درمان واریس با اسکلروتراپی، چند نوع داروی خاص اسکلروزان استفاده می شوند که معمولا پس از ایجاد فوم تزریق می گردد.
اسکلروتراپی می تواند علاوه بردرمان مشکلات و بدشکلی های ظاهری اندامها، به درمان عوارض ناشی از واریس نیز منجر می شود.
بعنوان مثال اسکلروتراپی واریس،باعث درمان درد اندام، جلوگیری از خونریزی و سایر موارد می گردد.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک فوق تخصصی دکتر هادی زاده
۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴  _   ۰۳۱
تماس گرفته ویااطلاعات لازم رااز طریق آدرسهای زیر بدست آورید:
Www.doctorhadizadeh.ir

Www.doctorhadizade.com

Www.varisesfahan.ir

https://instagram.com/_u/dr.mahmoudhadizadeh

https://t.me/drhadizadeh

قلب وعروق ،واریس، درمان واریس (@dr.mahmoudhadizadeh) • Instagram photos and videos
16.3k Followers, 477 Following, 66 Posts – See Instagram photos and videos from قلب وعروق ،واریس، درمان واریس (https://instagram.com/dr/.mahmoudhadizadeh)

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا