دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس وبهترین مرکزدرمانی واریس

بهترین متخصص واریس وبهترین مرکزدرمانی واریس :

بهترین متخصص واریس وبهترین مرکزدرمانی واریس ، کدام متخصص است؟ چه روشهایی برای درمان واریس وجوددارد؟ چگونه ازواریس پیشگیری کنیم؟ مقاله خلاصه ای ازچندمقاله دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) دراختیارعموم قرارمی گیرد.

ماهیت واریس چیست؟

وریدهای واریسی وریدهای بزرگ شده هستند. هر سیاهرگی می تواند ورید واریسی باشد.اما وریدهایی که بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند در پا و انگشتان پا هستند. این به این دلیل است که ایستادن و راه رفتن باعث افزایش فشار در وریدهای پایین تنه شما می شود.

واریسهای آبی رنگ:

وریدهای واریسی معمولاً رگهای آبی هستند که در زیر سطح پوست ظاهر می شوند. تقریباً همیشه روی پاها و انگشتان پا تأثیر می گذارد. رگهای متورم و پیچ خورده سطحی را گاهی رگهای عنکبوتی می نامند.
برای بسیاری از افراد، رگ های واریسی و رگ های عنکبوتی یک مشکل رایج هستند.
این درحالی استکه برای برخی می توانند باعث درد و ناراحتی شوند. این عروق گاهی اوقات بشکل مشکلات جدی ظاهر می شود. همچنین ممکن است نشان دهنده افزایش خطر سایر مشکلات گردش خون باشد.

علائم واریس:

رگ های واریسی می توانند علائم زیر را داشته باشند:
رگه های بنفش تیره یا آبی.
رگهای پیچ خورده و متورم که شبیه طناب هستند.
درد یا سنگینی در پاها.
احساس سوزش
لرز
گرفتگی عضلات و تورم ساق پا.
درد بعد از نشستن یا ایستادن طولانی مدت.
خارش اطراف یک یا چندمنطقه
زخم های پوستی در نزدیکی مچ پا، به این معنی استکه شما یک بیماری عروقی جدی دارید که باید درمان شود.
علایم بسیارزیاددیگری نیزوجوددارندکه درسایت دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) منتشرگردیده است.

پیشگیری از واریس:

چگونه می توان از رگ های واریسی جلوگیری کرد؟
بهبود گردش خون و تون عضلانی شما ممکن است خطر ابتلا به واریس یا بیماری های دیگر را کاهش دهد. تنها اقداماتی که می توانید برای درمان مشکل واریس انجام دهید، اقداماتی است که می تواند به جلوگیری از آن کمک کند.

بهترین متخصص واریس وبهترین مرکزدرمانی واریس

 

در ادامه اقدامات انجام شده ، لیست شده است:

مراقب وزن خود باشید.
خوردن غذاهای پر فیبر و کم نمک.
از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و جوراب های تنگ خودداری کنید.
پاهای خود را بالا بیاورید.
تغییر وضعیت نشستن یا ایستادن به حالت ومدت مناسب

ارتباط علائم واریس با بیماری های دیگر

علائم واریس با علائم بسیاری از بیماری های دیگر تشابه دارند. لذا بایستی در تشخیص و درمان آنها دقت کافی را به عمل آورد. به عنوان نمونه می توان اشاره نمود که ارتباط علائم واریس با علائم بیماریهای دیگر در زمینه بیماری های قلب و عروق به وضوح قابل مشاهده می باشد. در بیماریهای قلب و عروق به ویژه در نارسایی های قلبی ورم پاها دیده میشود.
ورم پا در بیماریهای قلبی و عروقی که منجر به نارسایی قلبی شده باشند به صورت قرینه و دو طرف می باشند.
هر چند که بسیاری از موارد واریس و بیماری های عروقی یک طرفه هستند و انتظار داریم که ورم ناشی از آنها نیز یک طرفه باشد اما در موارد زیادی از بیماران ممکن است در هر دو پا به طور همزمان واریس قابل دیدن باشند . لذا ممکنست هر دو پا به طور همزمان ورم کرده باشند.
بنابراین در این بیماران بایستی به افتراق این دو مورد از هم دقت فراوان کرد.
نکته بعدی آن که در بیماران مبتلا به نارسایی قلب احساس سنگینی در پاها به وفور دیده می شود این مورد یکی از مواردی است که بیماران مبتلا به واریس هم از آن شکایت دارند

 

بهترین درمانهای واریس:

درمان های مختلفی برای واریس از زمانهای گذشته پیشنهاد شده است.
هیچکدام از این روش های قبلی و قدیمی نمی توانند باعث درمان مناسب و دائمی واریز شوند. بنابراین بایستی به دنبال بهترین روش درمان بود. بهترین روش درمان توسط دکتر هادی زاده( بهترین متخصص واریس ایران)( بهترین متخصص واریس اصفهان) از سال هاقبل انجام می شده است .کلینیک فوق تخصصی واریس اصفهان بوسیله دکتر هادی زاده(بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) جهت عرضه بهترین روش های درمان واریس اختصاص داده شده است. انواع روشهای جدیدو بین المللی از جمله لیزر داخل عروقی اسکلروتراپی ،چسب واریس ،میکروفلبکتومی و غیره در مرکز واریس اصفهان عرضه می شوند.
این روشهای نوین درمانی توسط دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان)( بهترین متخصص واریس ایران) دراختیار بیماران گرامی گذاشته می شود. این روش ها ی بینهایت عالی بدون عوارض و پایدار و بدون عود می باشند. برای مطالعه ادامه مطالب، روی آدرس زیرضربه بزنید:

 

لیزر واریس:

لیزرواریس یک روش قطعی وعالی برای درمان بیماری های وریدی و واریس است. درکلینیک واریس دکترهادی زاده انواع واریس با بهترین متدها درمان میشود. یکی ازاین روشها، لیزرواریس است.
لیزر واریس هیچ گونه عوارضی در بیماران به جا نمی گذارد .
درمان واریس با لیزر به عنوان یکی ازدرمانهای انتخابی در سراسردنیا استفاده می‌شوند. دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) (بهترین متخصص واریس ایران) مدتهای مدیدوسالهاست که به درمان بیماران واریس مشغول می باشند.
این درمانها بسیارعالی، ماندگار، بدون جراحی، بدون بیهوشی می باشند.این روشهای بسیارموثروبدون عارضه، در بیماران مبتلا به واریس ساکن اصفهان وسایرنقاط کشور که به دنبال بهترین متخصص واریس اصفهان  هستند عرضه می‌شود. لیزر واریس در مرکز واریس اصفهان هیچگونه بازگشتی نداشته است و بیماران به درمان کامل و پایدار دست پیدا کرده اند.

شرایط پس از لیزر واریس:

سوالات زیادی از طرف بیماران دراینمورد مطرح می شود. بسیاری از این بیماران در واقع اطلاعات کامل در مورد لیزر واریس و درمان واریس با آر اف ندارند. نکته مهم آن است که مشخص کنیم مقصود ما از لیزر واریس ، لیزر کم توان و سطحی نمیباشد .لیزر های سطحی و کم توان فقط برای رگهای روی پا قابل استفاده می باشند.
لیکن لیزر واریس عمقی با استفاده از فیبرهای مخصوص انجام می شود و تحت راهنمایی سونوگرافی قابل انجام است. این روش های جدید برای واریس های طنابی بزرگ استفاده می شوند.
در واقع لیزر و rf همراه با سونوگرافی برای درمان واریس های عمقی و طنابی به کار برده می شوند.
این درمانها نتایج بسیار عالی و بی نهایت درخشان را به همراه دارند.
دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس ایران)( بهترین متخصص واریس اصفهان) از لیزر های قدرتمند و rf برای درمان واریس های عمقی و طنابی بسیار پیشرفته استفاده می نمایند. نتایج بسیار درخشان آنهارا می توانید در گالری سایت دکتر هادی زاده مشاهده بفرمایید

عوارض واریس و واریس

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا