دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس ایران

دکتر محمود هادیزاده تلفن ۰۹۲۱۱۰۱۶۴۲۴ و ۰۳۱۲۲۴۲۱۲۵

که در بررسی های مردمی به عنوان بهترین متخصص واریس ایران ( بهترین متخصص واریس کشور) (بهترین متخصص واریس اصفهان ) معرفی شده و ار سال ها قبل به درمان انواع واریس ها با استفاده از لیزر واریس ، RF واریس ، چسب واریس و اسکلرو تراپی میپردازند .
سابقه طولانی در درمان انواع واریس های سطحی و عمقی با استفاده از لیزر واریس و سایر روش های پیشرفته و بروز دنیا می پردازند این روش ها که در امریکا و اروپا به عنوان روش اصلی درمان واریس شناخته می‌شوند نیاز به بستری و بیهوشی نداشته و بصورت کاملا سرپایی و فوری واریس های شدید داخلی و نیز واریس های سطحی تحت درمان قرار میدهند.

لیزرواریس بهترین روش درمان واریس دردنیامی باشد.درکشورهای پیشرفته، برای درمان انواع نارسایی های وریدی وواریس فقط ازلیزرواریس وآراف واریس وچسب واریس ومواردمشابه که نیازبه جراحی واریس ندارند، استفاده می شود.
لیزرواریس بصورت فوری وعمقی که توسط دکترهادی زاده.( بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین دکترواریس کشور) ( بهترین متخصص واریس اصفهان) .انجام می شود،نیازبه بیهوشی وبستری نداردوهیچگونه آثاری ازدرمان برروی پای ببماران باقی نمی ماند.
بیمارانی که از سال ها قبل توسط دکتر محمود هادیزاده. ( بهترین متخصص واریس ایران) ( بهترین متخصص واریس اصفهان )(بهترین متخصص واریس مشهد). تحت درمان قرار گرفته اند هیچ گونه عود واریس را نداشته اند . برای همیشه به درمان کامل و جامع واریس دست پیدا کرده اند.ازعوارض دیر اقدام کردن برای درمان واریس می توان به لخته،خونریزی های شدید،عفونت،ظاهری آزاردهنده،دردهای شدید،بی قراری پاها وتورم و… اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های مرکز واریس اصفهان تماس حاصل فرمایید.
۰۳۱۳۲۲۴۲۱۲۵ _ ۰۹۲۱۱۰۱۶۴۲۴

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا