دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

اسکلروتراپی فوم برای درمان واریس

اسکلروتراپی فوم برای درمان واریس

مقاله ای ازدکترهادی زاده(تلفن :03132242165 _09211016462 ) (بهترین متخصص واریس کشور) (بهترین متخصص واریس ایران) تقدیم به شماخوانندگان عزیزمی شود.
هرچندبرای درمان نارسایی های وریدی بزرگ ، لیزرواریس وRF واریس، بهترین روشهای درمانی هستند، امادربرخی مواردبرای درمان واریس ، از اسکلروتراپی استفاده می شود.برخی از موادشیمیایی هنگام تزریق به رگها باعث ایجادتغییراتی می شوندکه درنهایت ازاین طریق میتوان رگهای دارای دریچه معیوب و واریس را درمان کردبه این روش درمان واریس ،اسکلروتراپی گفته میشود وسال هاست که انجام میشود.

مخلوط کردن مواد شیمیایی با هوا برای ایحاد فوم پیشرفت جدیدی است که نتیجه بهتری می دهد۰
از سونوگرافی مدرن میتوان برای هدایت فوم به داخل ورید صحیح استفاده کرد همچنین بهبود نتایج اسکلروتراپی فوم در کلینیک قابل انجام است ونیازی به بیهوشی برای درمان واریس ندارد۰پس از درمان پوشیدن بانداژ ویا جوراب ساق بلند پشتیبانی به مدت ۲ هفته اهمیت دارد.

میزان موفقیت اسکلروتراپی برای درمان واریس ، بستگی به نوع واریس، شدت واریس وعوارضی که واریس ایجادکرده دارد.وبطورمجموع تقریبا ۷۰-۸۰٪ است عوارض جانبی میتواند به دلیل واکنش های غیر معمول وزود گذر باشد.
التهاب موضعی ورید واریس تحت درمان گاهی میتواند به مدت کوتاهی باعث درد شود.گهگاه ممکن است برخی بقایای واریس بر روی پا باقی بماند.
گاهی ماده شیمیایی اسکلروزانت به طور مستقیم به تنه ورید صافن ورید معیوب با سونوگرافی منتقل میشود. که بایستی بدقت دروریدواریس موردنظرتزریق گردد۰ این ترکیب برای افزایش میزان موفقیت در از بین بردن رگ طراحی شده است.

مزیت بالقوه این امر این است که این روش درمان واریس،ایجاد احساس ناراحتی کمتری میکند. ونسبت به روشهای حرارتی سریعترانجام می شود. دوام طولانی مدت هنوز هم برای این روش قابل انتظاراست.

برای کسب اطلاعات بیشترمی توانیدبامرکزواریس اصفهان (متعلق به دکترمحمودهادی زاده بعنوان بهترین متخصص واریس ایران(بهترین متخصص واریس اصفهان) مراجعه فرمائید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا