دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

آنژیوپلاستی در درمان واریس

آنژیوپلاستی در درمان واریس

در پزشکی نوین ، بهترین روش درمان برای درمان واریس و نارسایی های وریدی، درمانهای اندوواسکولر ازجمله لیزر واریس ،RF،GLUE وسایر روشهای مشابه می باشد.

حسن بزرگ لیزر واریس ،(برای درمان واریس) آنست که لیزر واریس نه تنها نیاز به بیهوشی و بستری ندارند و بصورت سرپایی انجام می شوند، بلکه امکان عود مجدد و بروز مشکلات ثانویه که در روشهای دیگر درمانی برای درمان واریس دیده می شوند، بادرمان اندوواسکولر عملا وجود ندارند.

در اغلب موارد ،با یک جلسه لیزر واریس ،بطور کامل مشکلات نارسایی و واریس بیماران برطرف می شود و درمان واریس بخوبی انجام می شود .
نکته مهم آنست که درپاره ای از موارد یکی از علل ایجاد یا تشدید واریس، انسدادهای وریدی عمقی است که در اینگونه موارد چنانچه نارسایی وریدی عمقی درمان نشود، نتیجه لیزر واریس ،ایده آل نخواهد بود

در این موارد معمولا با آنژیوگرافی یا سونوگرافی داپلر ،می توان تنگی ورید عمقی راکشف کرد و سپس با استفاده از آنژیوپلاستی ،می توان براحتی نارسایی ورید عمقی را از بین برد.
حال چنانچه سطح درگیری ورید عمقی بالاتر از جانکشن سافنوفمورال یاسافنوپ وپلیته آل باشد، از بین بردن تنگی رگ عمقی می تواند به جریان خود مناسب از طریق ورید سافنوس کمک کرده و بدین طریق میزان اتساع ورید واریسی را کاهش داده و کمک فراوانی به بهبودی نارسایی وریدی و بهبودی وریدسافنوس (صافنوس) کرد.

در اینگونه موارد،پس از آنژیوگرافی یا سونوداپلر ، با استفاده از بالن آنژیوپلاستی می توانیم تنگی عروق را بازکنیم که در اینصورت جریان وریدی بخوبی از عروق سطحی به ورید عمقی برقرارمی شود.
پس از باز کردن تنگی های عروق عمقی ،می توان نارسایی وریدی باقیمانده را با استفاده از ابلاسیون داخل وریدی(لیزر،آراف ،glue) درمان نمود.

پس از درمان تنگی های عروقی عمقی ،در صورت نیاز به درمان عروق سطحی ( اعم از وریدهای متسع طنابی شکل یاعروق تیره رنگ موجود بر سطح پوست) می توان با استفاده از اسکلروتراپی یا سایر روشها،به درمان آنها پرداخت که در اینصورت نتایج (استفاده از اسکلروتراپی یا میکروفلبکتومی) ،هم از نظر درمانی و هم ازنظر زیبایی ،درخشان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات کاملتر در مورد درمانهای جدید قلبی عروقی و درمانهای مختلف واریس و لیزر واریس در کلینیک واریس دکتر محمود هادی زاده می توانید با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید:

۵  و  ۳۲۲۴۲۱۶۴

اصفهان  خیابان شمس آبادی  مجتمع قمرالدوله  طبقه سوم (آسانسوردارد)

Www.doctorhadizadeh.ir

Www.doctorhadizade.com

Www.varisesfahan.ir

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا