دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

مسافرت پس از حمله قلبی

مسافرت پس از حمله قلبیبیمارانی که حملۀ قلبی را پشت سر گذاشته اند (چه بستری شده باشند یا خیر) باید دقت داشته باشند که هرگونه فعالیت شدید جسمی یا روحی روانی ( مسافرت پس از حمله قلبی ) ، میتواند زمینه ساز عود یا تشدید علایم آنها گردد.

لذا به این دسته از بیماران در مورد مسافرت توصیه های زیر قابل ذکر می باشند:

1) در حین مسافرت مقدار کافی دارو بهمراه داشته باشید.

2) در طول مسافرت آرام باشید، فعالیت زیاد نکنید.

3) هرگز بار سنگین جابجا نکنید.

4) تا 6 هفته پس از سکتۀ قلبی توصیه به پرهیز از رانندگی می شود .

5) توصیه می شود حتی المقدور بمدت 6 ماه ،از انجام مسافرت (بویژه طولانی مدت) خودداری شود.

مسافرت پس از حمله قلبی6) در صورتی که نیاز قطعی به مسافرت پس از دارید، تلاش کنید از  های طولانی خودداری کنید(حتی المقدور مدت آن نباید بیش از 8ساعت باشد) ضمنا ً مسافرت در روز بهتر از  در شب می باشد.

7) از مواجهه با هوای بسیار سرد یا بسیار گرم خودداری نمایید.

8) درمورد نوع وسیله نقلیه ، درصورتیکه مسافرت پس از حمله قلبی ضرورت داشته باشد. باید گفت هر وسیله که راحتتر بوده و طول مدت زمان مسافرت را کوتاه ترکند. ،ارجح است ، لذا بطور معمول هواپیما تا حدودی ترجیح داده می شود.

البته درکسانی که سابقه ایجاد لخته در عروق خود دارند، و یا دارای تمایل ذاتی به تشکیل لخته می باشند توصیه می شودکه از هواپیما استفاده نکنند.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا