دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس

 

بهترین  متخصص واریس:

دکتر محمود هادی زاده(تلفن: 09211016462_03132242165) به عنوان بنیانگذار درمان های جدید واریس در اصفهان با سابقه ی هزاران درمان واریس به طور دائم و بدون نیاز به بیهوشی به عنوان بهترین متخصص واریس ایران شناخته شده اند .دکتر محمود هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد)در مرکز واریس اصفهان انواع واریس های کوچک و بزرگ را با استفاده از لیزر و بدون نیاز به بیهوشی و بستری تحت درمان قرار داده و بیماران واریس به بهبودی کامل دست می یابند و بهترین روش درمانِ واریس ،لیزر واریس و RFواریس می باشند .

لیزر واریس نتایج بسیار بهتر وپایداری خیلی بیشتر در درمان به همراه دارد .که به طور قطعی میتوان از لیزر واریس و RFواریس و اسکلرو تراپی به عنوان بهترین روش درمان که به جراحی و بیهوشی نیاز ندارند نام برد .واریس های طنابی بزرگ میتوانند باعث ایجاد زخم های شدید شوند. که همراه با عفونت های زیاد و طولانی مدت هستند که میتوانند مشکلات پوستی و تغییر رنگ ایجاد کنند.

اما در مرکز واریس اصفهان این واریس ها بلافاصله با استفاده از لیزرداخل عروق و یا RFداخل عروق .به صورت فوری و قطعی توسط دکترهادی زاده(بهترین متخصص. واریس خوزستان) درمان شوند .در مرکز واریس اصفهان بیماران مبتلا به واریس یک درمان کامل را تجربه نموده . و از دردها سوزش ها و لخته های ناشی از واریس نجات یابند .به بیماران مبتلا به واریس توصیه میشود که بدون بیهوشی و جراحی و بستری. در مرکز واریس اصفهان تحت درمان قرار بگیرند و با استفاده از لیزر واریس و RFواریس و اسکلرو تراپی. توسط دکتر هادی زاده به دور از عفونت های بیمارستانی و جراحی های طولانی مدت درمان شوند .
پاسخ به سوالات هموطنان عزیز،09211016462/03132242165

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا