دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس در شهر کرد (دکتر محمود هادیزاده)

بهترین متخصص واریس در شهر کرد

دکتر محمود هادیزاده فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی از سالهای بسیار دور،درمان واریس با روشهای اندوواسکولر و بدون نیاز به جراحی(با استفاده از لیزر واریس ، RF واریس ، چسب واریس،اسکلروتراپی واریس و سایر روشها ) را در اصفهان و استان های مجاور انجام داده اند که مورد استقبال بسیار زیاد هموطنان عزیزمان در کل کشور قرار گرفته است.

هموطنان عزیزمان که بدنبال بهترین متخصص واریس در شهر کرد (بهترین دکتر واریس شهر کرد) (بهترین متخصص واریس در چهار محال و بختیاری ) می باشند، از سالها قبل ، پس از تحقیقات و پرس و جوی فراوان از همکاران پزشک و بیمارانی که تحت درمان واریس با استفاده از لیزر واریس، RF واریس،چسب واریس و اسکلروتراپی توسط دکترهادیزاده قرار گرفته و به نتایج بسیار درخشان دست یافته اند و برای همیشه از بیماری واریس و نارسایی های وریدی رهایی یافته اند ، با مراجعه به دکتر هادیزاده نه تنها بعنوان بهترین متخصص واریس در شهر کرد( بهترین دکتر واریس در شهرکرد) (بهترین متخصص واریس در چهار محال و بختیاری) بلکه بعنوان بهترین متخصص واریس کشور ، به درمان واریس ها و نارسایی های وریدی خون با استفاده از لیزر واریس ، چسب واریس ، RF واریس،اسکلروتراپی واریس و سایر روشها میپردازند.

آشنایی بیشتر با بهترین متخصص واریس ( دکتر هادی زاده ) :

بهترین دکتر واریس ، دکتر محمود هادی زاده ، یک چهره شناخته شده در زمینه درمانهای موفق داخل وریدی در سطح کشور می باشند . تعداد مدارک تحصیلی ایشان بی نظیر است . ایشان فوق تخصص در چند رشته مختلف حوزه بیماری های عروقی ونیز قلبی می باشند. درمان واریس در مرکز کشور توسط ایشان برای اولین بار راه اندازی و به مردم سراسر کشور معرفی گردید. ایشان  دارای بورد تخصصی قلب و عروق ونیز فوق تخصص اینتر ونشنال کاردیولوژی می باشند . بهمین دلیل است که ایشان در درمان انواع تنگی های عروقی بوسیله روشهای غیر جراحی تبحر واستادی خاصی دارند . از سوی دیگر ایشان دارای مدرک فوق تخصصی فلبولوژی هستند . تعداد پزشکانی که این مدرک را کسب کرده اند ، در کل کشور بسیار محدود وکم می باشد . این فوق تخصص ، باعث می شود که ایشان اجازه و قدرت انجام بهترین روشهای درمانی واریس و نارسایی های وریدی را بطور کامل وبدون نیاز به بستری و جراحی با بالاترین کیفیت داشته باشند.

بهترین متخصص واریس در شهر کرد
بهترین متخصص واریس در شهر کرد

لیزر واریس بصورت داخل عروقی و  RF بهترین راه برای درمان واریس است :

 

بهترین روش درمان برای هر بیماری ، خصوصیات خاصی را بایستی دارا باشد. درادامه این مطلب ، به چند شاخصه مهم در زمینه انتخاب بهترین روش درمان اشاره می کنیم .

1) یکی از مهمترین شاخصه های یک درمان مناسب آنستکه بتواند باعث درمان کامل شود . یعنی چیزی از بیماری باقی نماند . لیزر واریس در مرکز واریس اصفهان دقیقا این خصوصیت را دارد . همه بیمارانی که توسط بهترین متخصص واریس  ، تحت درمان قرار گرفته اند ، به درمان صددرصد و کامل رسیده اند .

2 ) دومین خصوصیت مهم یک درمان مناسب آنستکه عود و بازگشتی نداشته باشد. از بیش از پانزده سال قبل که بهترین متخصص واریس شهرکرد بیماران مختلف مبتلا به این بیماری را تحت درمان قرار داده اند ، حتی یک نفر ازبیماران عود و بازگشت بیماری را تجربه نکرده است . این هم یکی دیگر از مهمترین خصوصیات درمان واریس  با استفاده از لیزر یا آر اف در مرکز واریس اصفهان است .

3) خصوصیت سوم آنستکه روش درمانی مورد استفاده ، هیچگونه اثر بدی برروی ظاهر بدن بیمار بجا نگذارد . بسیاری از روشهای درمانی بخصوص روشهای جراحی باعث می شوند که خط محل برش ، برروی پوست بیمار باقی بماند . اگر از روشهای قدیمی استفاده شود ، باعث می شود که ظاهر اندام بیمار بشدت زشت شود. این درحالی استکه لیزر داخل وریدی در مرکز واریس اصفهان ، باعث زیبایی هرچه بیشتر اندام بیمار شود . ضمنا هیچگونه آثاری از درمان برروی پوست بیمار باقی نمی ماند.

4) چهارمین ویژگی مربوط به یک درمان مناسب آنستکه نیاز به بستری ومراجعه به بیمارستان نداشته باشد . در بیمارستان انواع عفونتها ممکنست بیمار را آلوده وگرفتار کنند . با توجه به این موضوع مهم ، بهترین دکتر واریس اصفهان ( دکتر هادی زاده ) درمان واریس را در مطب انجام می دهند . درواقع لیزر واریس در اصفهان توسط دکترهادی زاده نیاز به بستری شدن ندارد و بصورت سرپایی انجام می شود .

چگونه می توان از بهترین کلینیک واریس کشور نوبت ویزیت ودرمان گرفت ؟

 

کلینیک واریس اصفهان ، امکانات ویژه ای برای بیماران مبتلا به این بیماری و سایر اختلالات عروقی فراهم کرده است . بویژه برای بیمارانی که از استانهای خارج از اصفهان به این مرکز آمده اند ، این امکانات بیشتر و کاملتر است . برای گرفتن نوبت می توانید از طریق اینترنت نوبت بگیرید ویا بوسیله تماس تلفنی ، نوبت تلفنی دریافت نمایید.

تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در شهر کرد و سایر شهر های استان چهار محال و بختیاری. که به دنبال بهترین متخصص واریس شهرکرد (بهترین دکتر واریس در شهرکرد ) (بهترین متخصص واریس چهارمحال و بختیاری ) بوده اند. تاکنون به دکتر محمود هادیزاده مراجعه و تحت درمان کامل قرار گرفته اند . از تخفیف لازم و گرفتن نوبت سریع و فوری نیز برخوردار شده اند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت ، یا تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.

09211016462 / 031-32242165

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا