دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین روش درمان واریس

بهترین روش درمان واریس

دکتر محمود هادیزاده (تلفن: 03132242165 _) در راستای آگاه سازی هموطنان گرامی در مورد بهترین روش درمان واریس ، دارای مقالات و نوشتار ها و سخنرانی های مختلف میباشند. که در سایتهاونشریات گوناگون پزشکی به چاپ رسیده است.
در واقع بهترین روش درمانی واریس ، روشهایی است که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند. چرا که بستری در بیمارستان ، دارای عوارض گوناگون بوده که از جمله انها میتوان .به احتمال ایجاد لخته های خون و امبولی ، احتمال کسب عفونت های بیمارستانی و … اشاره نمود .

عفونت های بیمارستانی ، عفونتهای خاصی هستند که می‌توانند باعث مشکلات فراوانی شده و نسبت به عفونت هایی که افراد از سطح جامعه کسب می‌کنند، شدید تر بوده و عوارض بیشتری را بدنبال دارند لذا بهترین روش درمانی واریس ، اقدامی است که بیمار مبتلا به واریس را از احتمال درگیر شدن با چنین عفونت هایی ، محفوظ بدارد.

از جمله مضرات دیگر درمان واریس در بیمارستان بوسیله جراحی ، میتوان به احتمال ایجاد لخته های خون اشاره نمود .چرا که هرگونه بستری و کاهش تحرک بیماران میتواند باعث ایجاد لخته های خون شود .که میتوانند متعاقبا باعث بروز عوارض شدید شوند در حالیکه در مورد بیمارانی که توسط لیزر واریس درمان میشوند.این خطر وجودندارد چرا که این بیماران پس از انجام لیزر واریس و سایر روشهای درمانی اندوواسکولار برای درمان واریس ، بلافاصله حرکت کرده و به منزل مراجعه و به سر کار خود باز می‌گردند.

با توجه به موارد پیش گفته و سایر مواردی که در سایت های دکتر هادیزاده .(بهترین متخصص واریس ایران ) (بهترین متخصص واریس اصفهان ). (بهترین متخصص واریس شهرکرد ) در اختیار علاقمندان گرامی و محترم قرار داده شده است . بهترین  درمان واریس ، لیزر واریس ، ار اف واریس و سایر روشهای اندوواسکولار است. که علاوه بر درمان واریس بطور دائمی باعث میشود که بیماران هرگز عود واریس را تجربه نکنند و برای همیشه از واریس و عوارض آن نجات یابند.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا